Een nieuw merk die zich wilde onderscheiden in de huidige bloemenwinkel markt. Mr. Finley’s Flowers voor staat kwaliteit, vernieuwend, laagdrempelig en rebels.
Wij hebben het vertrouwde tegen het licht aangehouden en een concept neergezet die tegenovergesteld is aan de huidige markt. Wij hebben gekozen voor een aantrekkelijk, opvallend en rebels winkelconcept.
De bossen bloemen en boeketten staan centraal in de winkel in een carrousel die ronddraait. Door deze beweging in de winkel ontstaat er aantrekkingskracht en interactie met de klant.
Wij hebben naast het interieurconcept ook de branding verzorgd; de ontwikkeling van de naam, logo en uitstraling. De communicatie is helder en vernieuwend voor deze sector. De bloemen worden voor marktprijzen aangeboden. Er zijn verschillende plekken waar je wordt geïnspireerd: met bijvoorbeeld 'Shop the Look', 'Mix & Match'. Daarnaast is er glashelder prijsoverzicht in de vorm van een bloemen menu.
Review: Mr. Finley's Flowers
'Dankzij KuóStudio loopt het storm bij Mr. Finley's Flowers'